Yhdistyksemme vuosittaista toimintaa:

• Olemme mukana Luhangan kesänavaus tapahtumassa ja sen yhteydessä olemme palkinneet innokkaimman pururadan käyttäjän
  • Järjestämme Luhangan kurpitsankasvatus kilpailun - punnitus syyskuussa
  • Järjestämme yhteislaulu tilaisuuksia - paikalliset soittajat avustaa
  • Avustamme heinä- / elokuussa Luhangan kesäkirkon tiekirkko-opastuksessa
  • Osallistumme vuosittaiseen Luhanksaaren ympäri soutuun
  • Järjestämme Kylätanssit heinäkuussa
  • Ripustamme ja sytytämme kirkonmäen kuuseen jouluvalot ensimmäisenä adventtina
  • Muihin tapahtumiin osallistumme aina tapauskohtaisesti

Vuosien varrella tapahtunutta:

•  Meille myönnettiin Luhangan liikuntateko 2020 palkinto:  LuJu organisoi ja osallistui kustannuksiin Luhangan kylätalon kuntoportaat projektissa. Lisäksi kyläyhdistys järjesti yhdessä Luhangan Marttojen kanssa opastettua portaiden käyttöä fysioterapeutin kanssa.
  • Kyläyhdistyksen ja ravintola Etapin yhteistyönä järjestetyt Kylätanssit vietettiin iloisessa ja lämminhenkisessä tunnelmassa 22.7.2023.
  • Kyläyhdistyksen perinteinen lauluilta pidettiin 28.6.2023 kirkonkylän grillikatoksella
  • Olimme vuotuisen Luhangan kesänavauksen pääorganisoija 10.6.2023
  • Luju järjesti 10.2.2023 laskiaissunnuntaina kaiken kansan tapaamisen hernerokan ja laskiaispullakahvin merkeissä.

Youtube video - Esittelyssä Luhangan Martat ja LuJu

Kuvia kyläyhdistyksen toiminnasta vuosien varrella.